ریمپ 207 بخش دوم
نوشته شده توسط : nima

 

ما در این مقاله از ریمپ 207 و تغییرات ایجاد شده در این خودرو میگوییم و شما را در مورد ریمپ خودرو بیشتر آشنا میکنیم. تیم تخصصی دکتر ریمپ این افتخار را دارد که سالها در رابطه با ریمپ و تیونینگ خودرویی فعالیت کرده و در مسابقات ریس و درگ افتخارات زیادی کسب کند. برای انجام تیونینگ خودرو و ریمپ به هر جایی اطمینان نکنید.

خدمات زیر در رابطه با ریمپ ایسیو  ۲۰۷i در دکتر ریمپ صورت می پذیرد :

حذف کاتاف ۲۰۷i : در واقع محدودیت دور ایده آل موتور که برای اکثر خودروها بین ۵۵۰۰ تا ۶۵۰۰ است برداشته می شود .

افزایش شتاب پژو ۲۰۷i : همانطور که در بالا اشاره شد مدت زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ ثانیه برای ۲۰۷i در مدل دنده ای ۱۱٫۶ و در مدل اتوماتیک ۱۲٫۶ ثانیه می باشد که با ریمپ خودرو می توان بین ۱ الی ۲ ثانیه این عدد را بهبود بخشید .

حذف سنسور دوم اکسیژن ۲۰۷i : تقریبا در ایران تمامی خودروها با مشکلات و خرابی های متعدد سنسور دوم اکسیژن مواجه می شوند و دلیل آن عدم استفاده از بنزین با کیفیت ( یورو ۴ ) در جایگاه های عرضه سوخت می باشد و نتیجه آن خرابی متعدد این سنسور است . خودروی ۲۰۷ دارای استاندارد یورو ۴ می باشد که با حذف سنسور اکسیژن تبدیل به یویر ۲ شده که برای ایران بسیار بهینه است . از طرفی با حذف این سنسور مصرف سوخت هم بهنینه تر میشود .

حذف سنسور میل سوپاپ ۲۰۷i : سنسور میل سوپاپ به دلیل خرابی بالایی که دارد بالطبع هزینه تعمیر و تعویض بالا نیز خواهد داشت . در نتیجه با ریمپ ای سی یو این سنسور حذف می شود و این مشکلات برطرف می شود . ولی مزیت این سنسور چیست ؟ اگر زمانی سنسور دور موتور خودروی شما خراب شود در صورت وجود سنسور میل سوپاپ خودرو روشن می شود و تا دور ۳۰۰۰ نیز بالا می رود ولی اگر سنسور میل سوپاپ نباشد خودرو روشن نخواهد شد ! ( پس این آپشن اختیاری است

تغییر عملکر فن خودرو ۲۰۷i : هنگامیکه محدودیت دور موتور برداشته می شود ( حذف کاتاف ) با افزایش دما مواجه هستیم باید فن دور تند و کند در دماهای مناسبتری شروع به کار کنند و از طرفی باید این تغییر متناسب با شرایط آب و هوایی که قرار است خودرو در آن فعالیت کند باشد .

افزایش توان موتور ۲۰۷i : می توان با تغییر کدها توان موتور را افزایش داد ولی باید خودرو نیز تقویت شود ( مثل نصب هدرز و … ) پس به طور معمول این آپشن توصیه نمی شود مگر با تقویت موتوری خودرو .

رفع تاخیر پدال گاز ( رفع کپ دریچه گاز ) : تاخیر بین فشار به پدال گاز و عملکرد آن برداشته می شود . حتما تا بحال هنگام فشار دادن پدال گاز و عملکرد آن یک تاخیر محسوس را حس نموده اید . با ریمپ ایسیو این مورد هم قابل برطرف شدن است .

کاهش مصرف سوخت ۲۰۷i : یکی از آیتم های جذاب مطمئنا کاهش مصرف سوخت است ولی بین شتاب و افزایش توان موتور با مصرف سوخت رابطه مستقیم وجود دارد . یعنی با کاهش مصرف سوخت شتاب و توان خودرو پایین می آید . در واقع ما در دکتر ریمپ مصرف سوخت را بهینه می کنیم .





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: